Loňský "restart" ČSSD nebyl jen o novém logu a
přejmenování na SOCDEM, ale údajně také o snaze začít dělat politiku už konečně slušně a
odmítat jakékoli černé či špinavé peníze a oligarchy. A tak strana dospěla k myšlence, že hodlá získávat finanční
prostředky transparentním a efektivním prodejem části nemovitého majetku,
lepším hospodařením s výnosným majetkem a oslovováním sponzorů. Jedním takovým
je např. internetový miliardář, investor a spoluzakladatel ePojištění.cz Jan
Barta (Pale Fire Capital), klíčový sponzor prezidentské kampaně
Petra Pavla, který poslal straně nejvyšší možnou částku (3 mil. Kč), jakou může
politická strana jako dar přijmout. Už touto kombinací investičního a
neziskového projektu jednoho miliardáře vypadá "nová" SOCDEM docela
bizarně, což dokresluje i její "nejasný" vztah k expremiérovi Andreji
Babišovi a jeho hnutí ANO, s nímž do voleb 2021 vládla. Stejně tak tahle téměř stopadesátiletá dáma neumí
jednoznačně upřesnit svůj postoj k válce na Ukrajině či vůči izraelské operaci
proti hnutí Hamás. Takže sociálně demokratická matlanina se starým obsahem, cílící pravděpodobně na nespokojence,
kteří klasické pravicové strany volit nikdy nebudou a podporují SPD či ANO. I když zrovna ANO krade voliče právě od "socek", "okamůr" a mnoha podivností "pod čarou" (Trikolóra, Přísaha, ..).
Pokud jste z jižních Čech, tak vás jistě neminula podobně jako u "konkurenční" ODS zhruba
měsíc trvající předvolební kampaň s "mladou" tváří Tomášem Polanským, ředitelem projektu
Českobudějovicko - Hlubocko, jehož majitelem je hlubocký radní a krajský
volební manažer SOCDEM David Šťastný (místopředseda krajské organizace, manžel "agrární bohyně", starosta Sokola, ...). Ten Polanského "protlačil" do čela krajské
organizace už loni v březnu, kdy ve funkci vystřídal Václava Valhodu z Volyně.
No
tak hlavně že SOCDEM už začala dle vlastních slov se slušnou politikou bez černých peněz a špinavých členů. A prosím pěkně, nevěřte všem "zaručeným zprávám". Jako třeba té, že aktuálně
nepolevující výskyt černého kašle na jihu Čech má jen zviditelnit ředitelku Krajské
hygienické stanice Jihočeského kraje Kvetoslavu Kotrbovou, kandidátku SOCDEM
za Jihočeský kraj do evropských voleb, kterou až pandemie nemoci covid-19 naučila
být pokornou a pomáhat všem, kteří to zrovna potřebují. Tak vidíte, nikdy není
pozdě. Třeba aspoň na změnu loga a vyfešákování lídra.
"Podpora a rozvoj cestovního ruchu je oblast, kterou současná ČSSD umí řešit a chápe, že cestovní ruch není pouze o turistech, ale i o místních lidech. Dává jim práci, rozšiřuje možnosti využití volného času a zkvalitňuje služby. Jsem přesvědčen, že tato strana je v našem kraji zejména o lidech, kteří v ní působí a především paní hejtmanka Stráská je člověkem, který se umí dohodnout s každým i napříč politickou příslušností. Tato stabilita a ochota komunikovat je pro mě jedním z důležitých bodů, proč budu volit jihočeskou ČSSD v krajských volbách". (Mgr. TP, koník hlubocký) Tento nevkusný billboard najdete na pozemku statutárního města České Budějovice u silnice I/20 Okružní ulice. Takže "legalizace" zajištěna. |
Žádné komentáře:
Okomentovat