HK

HK

středa 20. ledna 2016

Vládní návrh zákona o ochraně přírody a krajiny PROŠEL do druhého čtení!!



Vzpomínáte si, jak se v jižních Čechách na přelomu let 2012/2013 bojovalo proti komunistům, resp. proti obsazení postu radní pro oblast školství mládeže a tělovýchovy? Tou se měla stát komunistka Baborová, která však neustála mediální tlak spojený s protestními akcemi (hladovka studentů, …) a zůstala v rukou lékařů. Tu však hbitě nahradil její stranický kolega a bývalý estébák Kučera, střídaný po pár dnech dalšm komunistou Vytiskou, sedícím na kraji dodnes. Tehdy byl senátor Jirsa (ODS), stejně jako většina „protikomunistického publika“, samozřejmě proti. Chápu. Pravicový politik, co nedopustí návrat komunistů. Dnes Poslanecká sněmovna projednávala v prvním čtení vládní návrh zákona, kterým se mění zákon č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny, ve znění pozdějších předpisů. Víceméně tragikomické představení politických loutek (č.65), co do problematiky daného tématu vidí tak maximálně kousek za pro ně kýmsi připravené texty, a to někdy ještě hodně špatně, Tedy až na pár výjimek (Junek, Kučera, Vácha, Zemek, Benešík), kterým se nakonec po téměř čtyřech hodinách podařilo přítomné přesvědčit a pustit vládní návrh do druhého čtení (křížek patří těm, co hlasovali proti zamítnutí předloženého návrhu). Za ODS asi nejvýrazněji bojoval  ex-Hlubočák Zahradník, jehož A4 neměly moc daleko k těm komunistickým (Nohavová, Šídlo). Skoro bych řekl, že je psal i stejný autor. Tak tohle nechápu. ODS a KSČM opět spolu, jako u zamítnutého senátního návrhu zákona o NP Šumava, sestaveného ódeesáky Jirsou  & Eybertem? Nic víc (ani míň), než „demokratické“ BAHNO!!

P.S.
Přidávám rozhovor se soudružkou Baborovou pro Parlamentní listy, týkající se „hlubockých mafiánů“.

„Víte, i dnes jsem přesvědčená, že do toho byli zapleteni jihočeští kmotři, a nikdo mi nedokáže zvrátit mé přesvědčení, že to šlo z Hluboké s napojením na Třeboň. A že to šlo z různých politických stran, jsem si už dnes také jistá. První signály jsem neregistrovala. Ten první varovný signál přišel od pana Jirsy hned na prvním zastupitelstvu. Já jsem ho pochopila až podstatně později. Navíc to nebyla jenom stávka studentů. Dostávala jsem dopisy, leccos mi předávali a vzkazovali i přes manžela.“




Žádné komentáře:

Okomentovat