Billboardová komedie se státní vlajkou nahrává politikům, kteří
bojují za údajně VĚTŠÍ SVOBODU a proti OMEZOVÁNÍ PODNIKATELŮ. A jak už asi tušíte,
mám na mysli "modrovlnnou" ODS. Mnozí ovšem zapomínají na fakt, že
právě Nečasův (ODS) kabinet návrh o odstranění billboardů schválil a jejich
soudružka Veronika Vrecionová (ODS) upravila do současné podoby (dálnice a
silnice I. třídy). Takže omezování podnikatelů v oblasti reklamy tu figuruje
díky ODS už minimálně ŠEST let.
A k té SVOBODĚ. Když se "nevhodně"
dotkne jejich členů (osobní zkušenost z Hluboké n. Vlt.), začnou si svobodu
vysvětlovat podle svého. Zkrátka, co se zrovna téhle "modrovlnce" hodí
do krámu, to prodá. Bohužel, jejich zákazník/volič o "výrobku" z
"reklamy" moc nepřemýšlí.
Dřív než tedy v podzimních volbách vhodíte
svůj hlas některé z kandidujících stran, čtěte pečlivě především ta malá písmenka.
Ať víte, co "kupujete".
Žádné komentáře:
Okomentovat