HK

HK

středa 19. listopadu 2014

Zemanova ČERVENÁ (nejde ale o jeho dnes už neplatnou legitku KSČ)



Pondělní akci na Národní Chci si s vami promluvit, pane prezidente, kterou mnozí zaznamenali třeba až díky červeným kartám, zorganizoval kapelník česko-anglických The Prostitutes a režisér (Mods) Martin Přikryl. Dnes vyšlo jeho prohlášení, které neguje některé konspirační teorie a přeposílá informace k dalšímu šíření symbolu červených karet. Jsem jen velice zvědav, jak se k celé věci (ZEMAN s.r.o) postaví představitelé hlubocké radnice. Objeví se karty i tam, nebo třeba dole u Huberta? (To byl vtip)‎

*******
Dobrý den, jen dvě věci.
Nejdříve moje vyjádření ke konspiračním teoriím:
Akci jsem svolal já, 19.000 lidí se k ní na Facebooku připojilo, 12-15.000 se účastnilo v Praze, další v Brně, Ostravě, malé skupinky i na vesnicích a ve městech Evropy i světa.
Hodně z vás mi nabídlo svou pomoc, část jsem využil a díky za ní. Náklady na celou akci se nevyšplhaly přes 3.000 korun a ty jsem zaplatil ze svého.
Bez facebook ads a podobných placených propagačních kampaní se zpráva o akci šířila sama - protože přišla v pravý moment, kdy mělo hodně lidí pocit, že už je potřeba se proti prezidentu postavit veřejně, ne jen ve statusu na Facebooku nebo u piva, vína, kávy.
S americkou ambasádou jsem nikdy nejednal, ani s žádným jejím vyslancem a nejsem si při vší své příčetnosti vědom jakéhokoliv cizího vlivu na moje rozhodnutí se do akce pustit. Nejsem ve spojení s žádnými politiky, můj postoj je ryze občanský. Jediný člověk, resp. instituce, která stojí přímo v pozadí celé demonstrace, je prezident republiky Miloš Zeman a to proto, jak mě rozčiloval svým jednáním, až mě k akci vyprovokoval.
Mimochodem: Na krabici, do které se v Brně sbíraly karty, je adresa na prezidenta Miloše Zemana. Na originální fotografii je to vidět. Stačí použít zvětšení. Celý článek aeronews je primitivní podvrh.
*****
Co dál? Jakub Pitron s dalšími účastníky pondělního happeningu rozjíždí následující akci a já přebírám jejich text:
"ČERVENÁ DO OKEN -navazující akce na Happening ze 17.11.2014: Chci si s Vámi promluvit, pane Prezidente, kde se jen na Národní třídě sešlo 12 000 - 15 000 lidí. Internetovou manifestační petici za odstoupení prezidenta republiky podepsalo již přes 89 000 lidí! Rozvířily se ale diskuze, že je nás málo.
Vyzýváme všechny naše příznivce, kteří i nadále nejsou spokojeni s kroky prezidenta republiky: Spojme své síly a ukažme, že NÁS není málo! Vylepte si na okno jednu A4 Červenou kartu, aby byla zřetelně vidět. A pokud chcete zapojte známé, kamarády, kolegy z práce. Všichni, kdo nesouhlasí s kroky Miloše Zemana: Kartu do OKEN!
AKCE PRÁVĚ ZAČALA a bude pokračovat minimálně do konce roku! Buďte s námi."

Máte-li potřebu nadále vyjadřovat svůj postoj, můžete se přidat.

To je pro dnešek vše.

Mějte se hezky, přeji vám klid a pojďme každý přemýšlet, co můžeme udělat proto, aby se napětí ve společnosti snížilo a přitom jsme se nemuseli "normalizovat" jako v 70. letech minulého století.

Martin Přikryl

Žádné komentáře:

Okomentovat