"Martin Kuba s oblibou říká, že šetří: jednou schvaluje úsporný rozpočet, podruhé šetří na trafikách pro politiky. Na čem však nešetří, je právě vlastní propagace. Ta stojí kraj řádově miliony ročně a využívá k ní nejen JTV, označovaná za Kubovu televizi, ale i celou řadu tiskovin či webů placených krajem. Všude je přitom klíčovým slovem JIHOČESKÝ nebo JIHOČEŠI a nápadná sázka na krajskou verzi patriotismu. K hejtmanově propagaci neslouží jen prostředky kraje. Stará se o ni i Kubovo podnikání, tedy firma OIG Power na výrobu úložišť energie, nebo jeho nadace Jihočeské naděje podporující talentované děti. Pokud například přijde člověk v Budějovicích na extraligový hokej, sleduje na kostce nad ledem reklamu OIG, v níž vystupuje – kdo jiný než hejtman Kuba. Firma je totiž sponzorem hokejového klubu. A když do Budějovic zavítá olympijská vítězka Eva Adamczyková, opět se fotí s hejtmanem Kubou, protože OIG platí i Adamczykovou."
To a mnohem a mnohem více najdete v aktuálním KONTEXTU týdeníku Respekt, kde si ti pohodlnější čtenáři mohou pustit audiverzi "Proč je jediný hejtman ODS Martin Kuba tak úspěšný?".
Hejtmanův (ODS) populismus už dávno překročil ten Babišův (ANO) a nechává zapomenout na legendu zdejšího politického podsvětí Pavla Dlouhého (ODS). Za potlesku naivních Budějčáků a dalších Jihočechů zde vyrůstá oligarcha nadnárodních rozměrů. |
Zdroj ZDE |
Žádné komentáře:
Okomentovat