HK

HK

úterý 18. října 2022

Cirkus Romana (KD Ševětín)

Dámy a pánové, milé děti. 
A je to tady! 
Cirkus Romana se vrací do všeho krásného městyse. Již včera se po čtyřech letech vlády jedné strany pozval do svého šapitó v místním kulturním domě, kde už takhle rozdělené společnosti představil nový program se starým obsahem "Poražený bere vše". Vedle cvičených opiček a unikátní klauniády souborů Ševětín pro všechny generace a KDU-ČSL, potěšila diváky také drezůra nahnědlých medvídků, ekvilibristika, hadí pomluvy, polikačka drbů, žonglování s mandáty, přehlídka koziček a kastrovaných býků, vytí s vlky, hod šavlí a především nejsmutnější klaun na světě a principál cirku Romana, který provázel návštěvníky celým večerem. Úchvatně sobecký kasaštyk, o který hned po premiéře projevil zájem i největší státní cirkus v Evropě - Большой Московский государственный цирк на проспекте Вернадского, zachráněný před privatizací samotným Vladimirem Vladimirovičem. Popřejme proto Cirkusu Romana vše nejlepší, nechť mu vyjde angažmá v Moskvě a aby se už nemusel nikdy vracet, tam kde je jiným kvůli nim mizerně. Já už se těším, jéjéjé já se těším a vím určitě, že ne sám...... (propůjčeno od skupiny Lucie)
 

 

2 komentáře:

  1. Nevím, komu se tu žije mizerně , mne rozhodně ne. A můj postoj se rozhodně menit nebude, protože vím, proč tak dělám. Ale každý je sveho štěstí strujcem a já mam cirkus ráda. Ty se můžeš zařídit jinak. Nazdar.

    OdpovědětVymazat
  2. A mimochodem já pri Ševětín dělám pořád, stejně jako jiní, ale u tebe zaznamenavam aktivní účast pouze v psané kritice, nikam nepřijdeš, nikomu do očí nic netekneš, ale toto ti jde excelentně. Evidentně koníček.

    OdpovědětVymazat