HK

HK

středa 29. června 2022

Neetické chování strážníků MP (Hluboká nad Vltavou)

To takhle sedím (JÁ) po otcově pohřbu u hrobu a za zády slyším (MP):

"Dobrý den, nerad vyrušuju, ale máte na parkovišti před hřbitovem zaparkované auto?"

JÁ: "Rád odpovím, ale nejdříve se Vás chci zeptat, zda-li se Vám to nezdá trapné a nevhodné, otravovat někoho u hrobu kvůli zaparkovanému autu."

MP: "Víte, lidi tady parkujou a na hřbitov přitom vůbec nejdou."

JÁ: "A to nemůžete počkat před vchodem až vyjdu ven? Vždyť jsem tu sám."

MP: "Nejste, jste tu dva. A na tohle nemáme čas. Vždyť to děláme kvůli vám, abyste měli kde parkovat."

 

Následující "rozhovor" se strážníkem MP nemá víceméně smysl rozebírat, protože podobné "výslechy" jsem za poslední dva roky zažil na hlubockém hřbitově již několikrát. Navíc, co takový strážník MP udělá pro zaručení mého volného místa v případě, že bude parkoviště plné nesprávně zaparkovaných automobilů, tak to skutečně nevím. Chápu že hlubocká radnice potřebuje finance a že MP musí plnit její tvrdě nastavený roční plán ve výběru pokut (800 tis. Kč), ale tohle neetické chování zdejší party střážníků, vypovídá nemálo o její dlouhodobé "profesionalitě". Mě osobně nepomáhá, ale určitě otravuje. Přitom jak víme z minulosti, ani MP nedodržuje dopravní předpisy a občas "zataxíkuje" svým nadřízeným, které si zdejší lid jistě znovu zvolí v zářijových komunálních volbách. 


 

Žádné komentáře:

Okomentovat