HK

HK

čtvrtek 16. prosince 2021

Falešné hrdinství Petra Fialy (ODS)

S největší pravděpodobností zítra prezidentem jmenovaná vláda získává mediální obraz, že jí vede hrdina, který svými pěstmi "ve tmě" zdolal zlého ruského mědvěda. Ne že by Zeman nebyl zlý, pomstychtivý a v neposlední řadě ruský, ale zde nezvítězil "pohádkový" Péťa, ale z prezidentovy pozice "pouhé" dodržování zákonů, v tomto případě Ústavy ČR (článek 68). Ale protože nežijeme v pohádce s tradičně dobrým koncem, doprovází našeho "národního hrdinu" do "nové" vlády jeho černokněžník Pablo, kterého si po osmi letech zahraje opět kmotro-mafián ze "staré dobré" ODS Pavel Blažek.
Tak tuhle vánoční pohádku si určitě nenechte ujít!!
 

"Kandidát na ministra spravedlnosti Pavel Blažek nakonec odmítl veřejné setkání, na němž by vysvětlil své kauzy. A to přesto, že mne k němu sám vyzval. A to přesto, že poté, co jsem jeho nabídku přijal, mi svůj zájem znovu potvrdil a začali jsme si domlouvat termín. Pan Blažek se chtěl potkat někdy 14. – 17. prosince, já jsem stál o to, aby setkání proběhlo dříve, než se stane ministrem, ideálně do 10. prosince. To pan Blažek nechtěl, na mé opakované dotazy, zda bude v Praze, neodpovídal. Tak jsem nabídl 14. prosince. Nakonec odpověděl, že si to rozmyslel."

(Mikuláš Minář, 12.12.2021)


 

Žádné komentáře:

Okomentovat