HK

HK

pondělí 1. listopadu 2021

Rozdělí analýza Pirátů koalici PirSTAN a ovlivní sestavování "protibabišovské" vlády?

V jistém věku je prý lepší tolerovat nevěru, než se nechat rozvést. Ale když vás drahá polovička podvádí ještě před svatbou, tak to jí raději nakopejte do pr**le. Podobně bych si nyní kopl do banneru, který jsem si před měsícem vyvěsil na plot. Že se mezi STAN "infiltrovali" politici napojení na kmotrovské prostředí, víme už DLOUHO a před letošním kandidátem Vostrádovským jsem varoval nejednou. Ale že dobrovolně podpořím náměstka primátora Českých Budějovic Viktora Vojtka, který dle dnes zveřejněné analýzy Pirátů patří mezi zástupce STAN, co v průběhu předvolební kampaně porušili příslušná ustanovení Koaliční smlouvy a Pravidel osobnostní kampaně PirSTAN, je pro mě naprosto ostudné. Že STAN cíleně podporoval pouze své kandidáty, ze kterých se polovina dostala do Poslanecké sněmovny a na podporu mikrotargetingu STAN, který měli Starostové na starosti, byla vynaložena více než dvakrát vyšší částka než na Piráty, kteří přitom vložili do kampaně 2⁄3 finančních prostředků, je opravdu nechutné. Až nyní se mi konečně složily PirSTAN puzzle, o kterých už v době vzniku této dvojkoalice prohlásil jeden "politolog", že ve sněmovních volbách půjde především o potopení "nebezpečných" Pirátů, kteří vadí ANO a ODS. Která z těchto stran asi "oslovila" starostlivé Starosty, napoví následující otázka - proč ANO nevedlo "likvidační" kampaň také proti dnes "vládnoucí" ODS

Jak jsem Vojtkovi naivně pomohl do Sněmovny.

Žádné komentáře:

Okomentovat