HK

HK

neděle 6. června 2021

Politici nás nemají co mlátit!! Je načase udělat za 90's hovňousky už konečně tlustou čáru!!

"Já myslím, že se trochu mýlí ti komentátoři, kteří to označí <rozčíleně odešel>. Ne, já jsem prostě odešel jako výslovné gesto, jako demonstraci něčeho. Nemyslím, že jsem byl tak strašně rozčílený. Ale není možné se s něčím takovým smiřovat. Prostě ta podvodnost toho, jak tito kvazi novináři se snaží vést rozhovory, je nepřijatelná. Samozřejmě kvůli tomu jsem to nedělal, ale ta myšlenka, že by to mohlo osmělit někoho dalšího, hmmm…..... Já jsem samozřejmě pouze zbaběle odešel, protože to chtělo dát tomu člověku pěstí. A já jsem trochu ....... Když jsem odcházel z toho ČRo, nebyl jsem rozčilený, ale trochu jsem zpytoval svědomí, že jsem to neudělal, že jsem poseroutka. To, že jsem to neudělal, že jsem nedal moderátorovi českého rozhlasu pěstí, je důkaz toho, že jsem trochu hovňousek. Asi stárnu, hmmm........." 
(Václav Klaus st., 03.06.2021)
 
 
Praotec mafiánsko-kmotrovské ODS a rudý bratr prokremelského prezidenta Zemana pan Václav Klaus st. alias HOVŇOUSEK, by se měl, a to nejen dle bookmakerů, dožít 19. června kulatých osmdesátin. Tento sebestředný zoufalec a ikona jihočeské ODS, která análním způsobem vyzobává nejen jeho "ekologická" poselství a modrá moudra (Zachraňme Šumavu), udělal středečním ÚTOKEM na svobodu médií snad už definitivní tečku za ostudnou kariérou "politika", který se neštítí krást v přímém přenosu a k novinářům se staví podobně, jako už téměř polomrtvý prezident Miloš Zeman, vrchní velitel ozbrojených sil ČR. Ten ale navíc ve své funkci, řízené víceméně triem Mynář-Nejedlý-Ovčáček, nectí zákony, ústavní zvyklosti, nehájí české zájmy, chová se vulgárně a neorientuje se v tématech a dost možná už i v čase. A nemusíme pátrat dlouho, kdo zaplevelil Pražský hrad ruským náletem ještě před příchodem pomstychtivého Zemana.
Až tedy v pátek 18. června někdo dorazíte se sklenicí třeba mazelovského medu do Klausem "zrekonstruonaných" jižních zahrad Pražského hradu, popřejte mu prosím za mě, ať už se veřejně neangažuje. Dělá naší zemi, stejně jako další "vlastenci", neakceptovatelnou ostudu, nahrávající putinovskému Rusku a dalším nedemokratickým systémům.
 
 

Navíc tenhle paranoik, ignorující podobně jako další klausovci vládní nařízení, odeslal 3. června stížnosti Radě Českého rozhlasu a Radě pro rozhlasové a televizní vysílání v souvislosti s jeho předčasným odchodem z pořadu Dvacet minut Radiožurnálu (02.06.2021). Důvodem těchto dvou stížností je dle jeho arogance údajně extrémní nevyváženost a zaujatost Českého rozhlasu, jakož i přímá účast tohoto veřejnoprávního média v šíření dezinformační kampaně, kterou vůči němu vedou některé tituly z nakladatelství Economia v kauze tzv. miliard pro Sovětský svaz.



Vence je nejlepší, .....

... a to i mezi "skutečnými vlastenci", resp. v tvrdém jádru (českém).

Říjnové sněmovní volby změní bezpochyby mnohé (aktualizace 06.06.2021)


Žádné komentáře:

Okomentovat