HK

HK

sobota 15. února 2020

Proč senátor za ODS Ladislav Faktor porušuje zákon? Aneb když se z lidí dělaj blbci.

V listopadovém vydání Hlubockého zpravodaje naleznete mj. ÚVODNÍK, opěvující téměř charitativní projekt nezávislého senátora za ODS Ladislava Faktora, který společně s hlubockými občany zachránili "nechtěný" ZVON Václava Havla. V souvislosti s tímto "bohulibým" projektem se ale vyskytly jisté pochybnosti, zastiňující i zmiňované famózní dílo v plátku financovaného z veřejných prostředků města Hluboká nad Vltavou.

Celý článek vyšel na iDNES.cz




ZVON o paní Mitter:
"Pak přišel rok 2019. Rok, kdy v Čechách slaví 30 let od sametové revoluce, která je se jménem Václava Havla nerozlučně spojena, je můj  šťastný rok! Do zvonařství přijela na exkurzi parta rakouských kamarádů. Jeden z nich si všiml, že patřím do Čech. A protože má za ženu českou ženu, slíbil ve zvonařství, že pro mě najdou v Čechách místo, kde by mě chtěli... Bál jsem se těšit. Ale trošku jsem doufal! Ta česká žena hledala a hledala, kde by se našlo v Česku místo, kde bych mohl zvonit. Ptala se, psala, telefonovala. Kde kdo pomáhal. Farář z Hluboké. Starosta Tomáš Jirsa uveřejnil inzerát a oslovil starosty všech měst a obcí v republice."

(Redaktorka Hlubockého zpravodaje Alena Mitter píše články neoznačené podpisem - viz. níže)
 


Kompletní vydání listopadového čísla HZ naleznete ZDE



"Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí". Oblíbené heslo Václava Havla, které si "vypůjčil" i bojovník za svobodu a demokracii Ladislav Faktor. Ale že to těm demokratickým klukům sluší, že?


Žádné komentáře:

Okomentovat