HK

HK

čtvrtek 10. října 2019

Zelená ODS bez modráků z Hluboké?

Petr Fiala a jeho ODS v říjnu 2019. Vtip? Ne. Tradiční ódeesácký populismus s post-komoušskou tváří, který naší společnost rozežírá už téměř 30 let. A špatní karertní hráči, především ti hlubočtí, tuhle ubohou hru stále neopustili.

Tak mi to vážení prosím promiňte. V úterý jsem uvedl titulek "Bolševika ani kovaného ódeesáka nepředěláš", ale  včera mi to předseda ODS Petr Fiala "rázně" vysvětlil. Pod názvem "Země, která vítězí" představil tři principy vládnutí a pět programových priorit, kam patří i tzv. "zelená karta". Pravděpodobně jde o zelenou sedmu, kterou si chce ex-modrák splnit přání a konečně oslovit mladou generaci, slyšící na ekologii a ochranu životního prostředí. A protože věřím že to Petr Fiala myslí vážně (populisticky), mám veliké obavy o některé jeho jihočeské kolegy. Především o figurky z hlubockého sdružení Zachraňme Šumavu, kteří tak budou muset pravděpodobně emigrovat ke křivohubé Trikolóře Vašíka Klause a jeho tatínka. Ti totiž mají v otázkách zelených politiků, tzv. ekoteroristů naprosto jasno a jiná zabarvení naprosto odmítají. Tedy kromě nahnědlého (protiuprchlického). 

Petře, támhle kráčí můj vůdce.



Můj vůdče, v dáli vidím Hanse s Tvojí Evou.



Žolík je hrací karta s vyobrazeným šaškem (zdroj: Wikipedie)

MF DNES 10.10.2019

Žádné komentáře:

Okomentovat