HK

HK

čtvrtek 1. března 2018

Je rozdíl mezi hvězdami "proruských" Parlamentních listů?



Novým členem Rady České tiskové kanceláře se stal loni soudruhem prezidentem Zemanem (SPO) vyznamenaný novinář a publicista Petr Žantovský, který ještě dříve než jej nominovalo ANO, byl členem Rady pro rozhlasové a televizní vysílání nominován partají ODS a také působil jako poradce předsedy Poslanecké sněmovny PČR Václava Klause. Dnes je aktivním "dopisovatelem" proruských Parlamentních listů, kde si můžete přečíst také pár nesmyslů od místopředsedy senátního výboru pro obranu a bezpečnost Tomáše Jirsy (ODS), bránícího (!!!!!!!!!!) ve svých textech tak akorát soudruhy Klause a Zemana.

Jiří Černý, hudební puplicista o panu Žantovském kdysi prohlásil, že v ČR je těžké najít tak úhořovitého, funkcíchtivého a demagogického novináře, jakým je právě tento aktivní kritik České televize a nyní buhužel i NOVÝ člen rady ČTK!!!!

A tohle asi náhoda nebude. Nebo ANO?



Ať žije 1. Máj!!!
Nevíte proč pan Jirsa volil pana Zemana? A že by v "Pražské kavárně" seděl i stále ještě náčelník Generálního štábu Josef Bečvář, kterému vadí proruská nálada v naší zemi?

2 komentáře:

  1. Dobrý den, máme podobný názor na politiku kolem nás, i když vy se vyjadřujete ostřeji než já. Ale líbí se mi, že píšete. Přemýšlela jsem, proč je teď na náměstí v Českých Budějovicích výstava o Azerbajdžánu sponzorovaná mimo jiné městem Hluboká. Napadlo mě, že byste možná měl nějaké vysvětlení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, Váš komentář, za který děkuji, jsem si přečetl až dnes, čímž se omlouvám. O samotné akci jsem se dozvěděl právě také až od Vás a podrobnosti neznám. Jistým vodítkem může být fakt, že náš pan starosta díky svému senátorskému postu je veliký cestovatel a tudíž ani Ázerbajdžán mu nemohl uniknou. JT http://www.tomasjirsa.cz/clanky/azerbajdzan.htm

      Vymazat