HK

HK

pondělí 5. února 2018

2. farní ples (03.02.2018 Hluboká nad Vltavou)



Otec, tedy ne můj, ale "napravený neznaboh" Tomas van Zavrel, správce Římskokatolické farnosti Hluboká nad Vltavou a nebojácný "podnikatel" v oblasti církevní turistiky, uspořádal o uplynulém víkendu v místním Parhotelu v pořadí již druhý farní ples. Loňský debut pojal coby oslavu svých božských padesátin, čímž GRATULUJI nejen jemu, ale všem návštěvníkům této (ne)světské zábavy, že je tanhla letošní trachtace neminula jako mně.

„Krátce po svém příchodu na Hlubokou jsem šel na zastupitelstvo, kde jsem jim řekl, že můj cíl je, abychom se všichni setkali v kostele, a to dříve než v horizontální poloze. Mám velikou touhu hlásat, že být křesťanem je něco úžasného. Moc mě tak těší, že v březnu začneme s přípravou pěti dospělých na křest“

Škoda že jsme je neoslavili společně. Jenom bych pana faráře, resp. heslo na plakátu poupravil, že v padesáti život nezačíná, ale jenom pokračuje.

Žádné komentáře:

Okomentovat