HK

HK

pátek 4. března 2016

Prohlášení Nadi Savčenkové 4. 3. 2016


"Rusko je zemí třetího světa s totalitním režimem a diktátorem – tyranem"



“Prohlášení

Já, Savčenko Naděžda Viktorovna, Ukrajinka, občanka Ukrajiny, vyhlašuji suchou hladovku od 4. 3. 2016 do mého návratu na Ukrajinu - živou či mrtvou!

Suchá hladovka je protestem proti jednání ruské vlády, ruských tajných služeb, vyšetřovatelů, soudu a prokuratury RF a proti jejich snaze o zakrytí svých zločinů.

Oni jsou vinní narušením mezinárodního práva, mým únosem z Ukrajiny, mým násilným převozem do Ruska, nezákonným držením v ruských věznicích a nespravedlivým soudem nade mnou!

Zakazuji veškeré snahy o násilné ukončení mé hladovky, a to jak ve vězení, tak na celém území Ruska.

Zakazuji odebírat mi jakékoliv vzorky a nutit mě k příjmu jakýchkoliv léků.

Zakazuji ruským lékařům a zaměstnancům vazební věznice se mě dotýkat.

Souhlasím pouze s lékařskou prohlídkou lékaři z Ukrajiny nebo z Evropy.

Zakazuji moje přemístění z cely kamkoliv bez vysvětlení důvodu a cíle cesty.

Jakékoliv použití fyzické síly vůči své osobě budu považovat za mučení a budu se bránit.

Pokud 9. 3. 2016 budu naživu, požaduji, abych byla převezena na jednání soudu.

V případě mé smrti zakazuji pitvu svého těla a požaduji jeho předání mé mámě a sestře.

Moje rozhodnutí je neměnné!

4. 3. 2016 Nadija Savčenko”





“Svobodu nelze ocenit! V Rusku nikomu nevěřím! Nemám strach! Neprosím! Řekla jsem svoje poslední slovo! S Ukrajinou v srdci Nadija Savčenko”

Řetěz podpory - ZDE


Žádné komentáře:

Okomentovat