HK

HK

pátek 20. února 2015

Nad dopisy diváků, aneb jak hlubockou radnici vidí obyčejný občan - č.5



Protože si myslím, že zajímavé názory nemají zůstávat v šuplíku, tak občas některý z vašich dopisů (za které vám velice děkuji) částečně zveřejním. S ohledem na vaší bezpečnost jako anonymní.

**********
Tentokrát půjde o váš dopis v reakci na článek pana Dědiče z únorového Zpravodaje. Původně jsem sudárenský výplod přešel s úsměvem, ale protože se mě často dotazujete na můj názor, přikládám jeden z úryvků, které mě loni motivovaly veřejně vystoupit proti podobným praktikám u nás na Hluboké (komunální volby 2014), popsaných níže:

"Před par lety jsme dělali brigádně na Podhradě. Náš milý pan Dlouhý, když byly volby, nebo cokoliv se týkalo v jeho prospěch dal příkaz panu řediteli Hajkovi a ten nevybraným příkazem nám že musíme volit jeho jak na své jméno tak i falešné. Když byla nějaká schůze a jen se hlasovalo, zval starší pokojský z hotelu a dal jim za úkol naučit se signály jak se hlásit a nehlásit na danou situaci samozdřejmě v jeho prospěch. Když se řešila Šumavau Huberta byla protestakce, přiběhla provozní ať okamžitě necháme práce a běžíme demonstrovat ve prospěch Dlouhého.
Jen Tě prosíme, nikde nás nezmiňuj, ať nám Dlouhý nedá kulky do hlav, ať se nepostará o naše vyhazovy z prací."

**********

A nyní ukázka zakončená příslovím, ke kterému přidávám ještě do mého úvodu další:
"Koho chleba jíš, toho píseň zpívej"
Takže strana 11 (do závorek jsem dopsal vlastní poznámky, týkající se víceméně komického textu pana JD) a náš skvělý HLUBOCKÝ ZPRAVODAJ 02/2015

Vážená redakce,
jako občan Hluboké nad Vltavou chci reagovat na článek J. Topky st., který poukazoval na neseriozní vylepování letáků v  době před volbami (to byly ty zavádějící letáky s duhou, které mě měly zdiskreditovat). Také jsem byl znechucen, když se v době před volbami v našem městě objevily letáky s  jasným záměrem poškodit některé kandidáty (to jako asi ty moje "kandidátky" #1 NEZÁVISLÝ KANDIDÁT). Negativní útoky a agresivní články byly také na internetu – a všechny byly dílem jednoho
»autora« (jako asi já, Jiří Topka ml.), který sice bydlí v jiném městě (autor JD ví víc než já, což mu gratuluji, vo**vi), ale přesto neváhal – jako jediný– vnést do předvolební kampaně argumenty nepodloženou, prázdnou kritiku a nečestné praktiky. Všechny strany a  hnutí, které se ucházely o  voličské hlasy nás, Hlubočáků (tedy i mě), představily své kandidáty a  programy slušně a  bez útoků na druhé, jen jediný nezávislý kandidát vnesl do předvolební kampaně podivný a nejen podle mého nevhodný boj (nemá ale autor JD na mysli spíše rodinu Šťastných, Dlouhého, Jirsu a jejich pohůnky hlubocké?) Ano, pane Topko st., plně s vámi souhlasím, že takové chování do slušné společnosti opravdu nepatří (takže tam nepatří tedy ani obsah celé předchozí závorky a mnoho dalších spoluobčanů sloužících ....) a  myslím, že bych vám měl připomenout přísloví: Co sám nemáš rád, druhým nečiň!
Jaroslav Dědič

Žádné komentáře:

Okomentovat