HK

HK

čtvrtek 9. října 2014

O tom, jak mi pomáhá konkurence s propagací k volbám do zastupitelstva



Přesně podle slov někdejšího vlivného zákulisního hráče ODS Iva Rittiga "Zoufalí lidé, dělají zoufalé věci", se řídí asi i lidé, kterým na Hluboké vadí má kandidatura do zastupitelstva města. Pravděpodobně posíleni ódeesáckým guláškem vyrazili včera večer do ulic Hluboké a Ševětína (nikdo nechápe co má s hlubockými volbami společného 15 km vzdálený městys) agenti místní pohůnkové jednotky vylepovat letáčky, které mě měly pravděpodobně:

1)  zdiskreditovat před voliči, což z textu asi stejně nikdo nepochopí
2) napomáhat mi v předvolební kampani (mám velmi omezené VLASTNÍ prostředky na propagaci)

Za oba dva body tomuto jejich (ne)šťastnému kroku předem děkuji a pokud někdo z nich může, nechť mi vysvětlí tuhle jejich velmi ceněnou vstřícnost. Fakt děkuji, takhle skvělé konkurenty nemá snad žádné jiné město v naší republice . Inu, Hluboká je zkrátka Hluboká, kterou nám každý závidí.


Žádné komentáře:

Okomentovat