Ve středu 2. června, kdy Hovňousek Klaus utekl ze studia ČRo Radiožurnál s hubou plnou urážek, proběhl na stejné stanici o několik hodin dříve rozhovor s "ekologicky" podobně naladěným Karlem Havlíčkem. S jedním z nejohnutějších ministrů estébáka Babiše, který mj. uvedl, že Piráti blokují výstavbu silnic a dálnic. Další důkaz o nekompetentnosti tohoto multiministra, jehož úkolem bylo tentokrát předvolebně pošpinit Piráty, které přirovnal k zeleným fanatikům. Tedy naprosto stejná taktika, jakou už DLOUHÁ léta praktikuje ODS. Tady si ale obě spřátelené partaje nevšímají skutečností, že většina odložených silnic a dálnic se nezdržuje a nezastavuje kvůli ekologům, ale kvůli tomu, že příslušné orgány státní správy zkrátka neumí stavby připravovat tak, aby byly v pořádku. Zkrátka jde o problémy kvůli komplikovaným zákonům, nekvalitní práci úřadů a průtahům ze strany soudů. Špatná rozhodnutí navíc úřady a soudy zdlouhavě napravují, což působí ztráty investorům a poškozuje kvalitu prostředí pro život lidí. Coby příklady uvádím českobudějovický tunel Pohůrka (D3), dnes oficiálně zahájenou dostavbu dálnice D4 u Písku a několik dalších "zelených D-kauz".
Vláda dnes schválila navržení sankcí pro Polsko ve výši pět milionů eur denně kvůli tomu, že v rozporu s uloženým předběžným opatřením bezodkladně nezastavilo těžbu hnědého uhlí v dole Turów. Také potvrdila, že bude pokračovat ve vyjednávání dohody s Polskem, které by mohlo vést i ke stažení žaloby na důl. |
Žádné komentáře:
Okomentovat