Že některé veřejné zakázky budí emoce je naprosto pochopitelné,
zvlášť když jde o postavy či přímo rodinné vazby z okolí údajného jihočeského
kmotra Pavla Dlouhého (ODS), který se veřejně chlubí předáním svého oficiálně
"neexistujícího" impéria svému synovi.
Po letos "narychlo" realizovaném ČEZ Areálu na
břehu Vltavy, omezujícím paradoxně část euro-cyklostezky, vyvolalo pochybnosti
několik dalších výběrových řízení, ze kterých coby jediný uchazeč vychází už
šest let po sobě syn krajské a hlubocké zastupitelky Matyáš Hric. Tedy stejný šťastný
výherce výběrových řízení, jako v případě ČEZ Arény, do kterého se přihlásil také coby jediný uchazeč.
V případě opakujících se problémů v zadávání veřejných
zakázek v Jihočeské centrále cestovního ruchu (JCCR), na které upozornil Kontrolní výbor
Zastupitelstva Jihočeského kraje, jde tentokrát o Hricovu společnost Magnetrip,
realizující facebookové, instagramové a další reklamní a marketingové služby.
Pozoruhodným faktem je i skutečnost, že společnost pracuje dle výpisu výhradně
pro Jihočeskou centrálu cestovního ruchu, od které získala v uvedeném období zakázky
za zhruba 12 milionů korun. Navíc členem Kontrolního výboru Zastupitelstva JčK,
kontrolujícím tyto aktivity, je Hricův nevlastní otec David Šťastný (ČSSD), který je zároveň i předsedou spolku Českobudějovicko - Hlubocko, spadajícího pod křídla JCCR. Asi
taková "pojistka" (začarovaný kruh) pro případy, na které aktuálně upozornili jihočeští
Piráti.
Tak hlavně HAPPY ......
Kontrolní skupina znovu vyzývá JCCR ke zmírnění požadavků
na technickou kvalifikaci u opakující se zakázky "Realizací facebookové a instagramové kampaně" tak,
aby se zvýšila šance, že se do soutěže nebude hlásit pouze jeden a ten samý uchazeč. Více ZDE |
Žádné komentáře:
Okomentovat