HK

HK

pondělí 21. srpna 2023

Běž domů Ivane (verze s lampasákem Šebkem)

 

Moje babička ráno seděla u rozhlasu a řekla mi, že nás přepadli Rusové. A já jsem jako malý kluk nechápal, jak nás mohli ti, co nás osvobodili, přepadnout. Babička mi řekla, že to jednou pochopím. A pochopil. Díky politickému převratu v 28 letech, z nichž posledních 14 jsem strávil v bolševické uniformě. Za vinu to dávám svému tatínkovi, který coby agent vojenské kontrarozvědky s krycím jménem Hrušovský (spadající pod StB) analyzoval zprávy armád NATO a záměrně mě uváděl v omyl. Už tehdy mi říkal - Péťo, hlavně nelez do NATO. A protože ještě v osmadvaceti jsem byl děcko neposlušné, začal jsem o nepřítelství k přátelům mého tatínka uvažovat a jak všichni víte, za Sobotkovy vlády podporován (nominován) Zemanem a Babišem se mi to skutečně povedlo a NATO mi leželo u nohou. No a terazky som prezident. To čudujete, čo?

 


Ti co podporovali okupaci vlastní země, zvláště pak v uniformě, jsou vlastizrádci bez ohledu na to, že po revoluci jim bylo naprostou nedůsledností umožněno pokračovat v kariéře. Kdo i v těchto souvislostech nadmíru obdivuje rozvědčíka a politručku, nehodlá se odstříhnout od komunistické minulosti naší země. Kdo je navíc omlouvá a namlouvá ostatním, že by se měla už konečně udělat tlustá čára za komunismem, nechť si vzpomene na svá nedávná kritická slova, určena Střížovi, Zemanovi a Babišovi. Nyní čáru už ANO, ale před dvěma lety bylo ještě příliš BRZO?


 


Výše uvedený klip v konfrontaci s dnešním "vzpomínkovým" projevem (v úvodu "zpacifikovaný" pískot přihlížejících) prezidenta Petra Pavla před budovou Českého rozhlasu, kde proběhla pietní akce k 55. výročí okupace Československa vojsky Varšavské smlouvy. Tak už ani nevím, kdy "Šebek" mluví pravdu, kdy lže a kdy si z lidí dělá "jenom" pr**l (jako Blažek s Fialou). 

Žádné komentáře:

Okomentovat