sobota 17. prosince 2022

Prezidentský kandidát Andrej Babiš vsadil na negativní kampaň

V případě aktuálně zařazených mediálních výstupů Andreje Babiše (ANO) a jeho porcelánové Monči nabývám podezření, že jde o účelovou kampaň oslovit blbé a blbější občany této země. A že se jedná o převažující část voličů, tak to už dokázaly prezidentské a sněmovní volby v roce 2013, kdy Českou repupubliku převzali Zeman s Babišem. Protože aby jeden z nejsilnějších zástupců zemědělského a potravinářského průmyslu nevěděl kolik má kráva žaludků a tvrdit, že kráva vyrábí mléko právě v žaludku, mi připadá naprosto neuvěřitelné. Že Babiš nezná nejznámější dílo Jaroslava Haška Osudy dobrého vojáka Švejka, které se dost možná nedočkalo slovenského překladu, ještě chápu. Ale uvěřit Babišovým "odpovědím", že Měsíc považuje za planetu, nezná Karla Čapka a že mléko vyrábí kravský žaludek, považuji za takticky negativní kampaň, která v čase předvolebním zabere víc, než tvrdit cosi podobného, jako jeho největší konkurenti Nerudová s Pavlem. Babišovy klipy (viz. K TABULI - NEZNALOST NEOMLOUVÁ) o jeho "tuposti" dosáhnou jistě astronomických zhlédnutí. Kdyby byl totiž skutečně tak blbej, tak ho tuzemská politická scéna ani nezná.

I ty vole vol mě! 


Do Senátu se letos dostalo několik postaviček, posilujících křídlo dezinformátorů a stoupenců konzervativní ideologie. Vedle Jana Pirka a Jany Zwyrtek Hamlové včera zaperlila někdejší členka KSČ (1987 - 1989) Daniela Kovářová (1964), která to za ODS dotáhla až na ministryni spravedlnosti (dnes ódeesácký kmotr Blažek). Dnes je tato kontrarevolucionářka proslulá tím, že téměř nic neříká jasně, ale halí to do slovní mlhy. Rétorický trik, kdy určitý problém relativizuje do té míry, že věci přestanou dávat smysl, opakuje stále dokola. Z pojistky demokracie se postupně stává spíše pojistka konzervativní ideologie, kam patří i hlubocký soudruh ódeesák a starosta Tomáš Jirsa.


Žádné komentáře:

Okomentovat