sobota 28. srpna 2021

To šel takhle Kuba kolem Svinů .... a došel až na svůj politický vrchol

To šel takhle náhodou Martin Kuba (ODS) kolem Trhových Svinů, kde se zrovna konal dlouho očekávaný festival Karel Valdauf 2021. Ale protože nejde o politika chlubícího se kdejakou fotkou na sociálních sítích, i když mnozí mluví o naprostém OPAKU, tak mažoretkové skupince mladičkých sportovkyň zkrátka neodolal. Co na tom, že právě tento českobudějovický klub STARLETTE je celoročně sponzorován právě Městem České Budějovice a Jihočeským krajem, kde Martin Kuba zastává funkci hejmana. Inu, náhody se dějí a milá překvapení též. Jeho výstup tak naprosto zastínil hvězdu celé akce, sponzorované mj. Jčk, Michala Nesvatbu z Kouzelné školky.
To že hejtman Martin Kuba "nestojí" o pozornost, ale v mediálním prostoru vč. Babišových dostává víc prostoru než předseda ODS Petr Fiala, vyvolává řadu spekulací. Tou nejohranější je jeho politická budoucnost, resp. převzetí moci v této stále kmotrovské partaji. K té ale dojde po "odloženém" celorepublikovém kongresu nejdříve na začátku příštího roku. Do té doby tak lze očekávat další scénář z "konspiračních" teorií, která by Kubovi "zaručila" premiérské křeslo. To ovšem v případě, že by se potvrdila povolební varianta koaliční vlády ODS + ANO bez Babiše, který coby "odstupné" přijme funkci prezidenta republiky. V případě Kuby totiž Ústava říká, že je jen na prezidentu republiky, koho jmenuje předsedou vlády. Pokud první ani druhá vláda nezíská důvěru sněmovny, předsedu třetí vlády už musí prezident jmenovat na návrh předsedy sněmovny. Z toho plyne, jak by asi měl prezident při jmenování vlády po volbách postupovat. Může sice jmenovat předsedou vlády kohokoliv, měl by ale jmenovat tu osobu, která má nejvíce reálnou šanci sestavit vládu, která získá důvěru sněmovny. V případě "zákulisních intrik" těchto dvou post-bolševických partají a jejich nesplnitelných předvolebních slibů (viz. duo Hanka & Martin) by mohl být tento noir-snímek režírovaný Milošem Zemanem hravě zrealizován. 
 
Trošku pedofilní marketing, ale budiž.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat