HK

HK

středa 26. srpna 2020

ÓDEESÁK KUBA obrátil kabát? Tak to asi BUDOU VOLBY!!


Blíží se krajské volby, a tak politici opět vyrazili do ulic. Ódeesácký tým Martina Kuby to odstartoval už počátkem koronavirové vlny a přes řadu populistických gest včera opět řádně zabodoval. Tentokrát v oblasti boje proti přípravě hlubinného úložiště jaderného odpadu v lokalitě JANOCH nedaleko Hluboké nad Vltavou. Vtip je ale v tom, že v době kdy zastával funkci ministra průmyslu a obchodu byla průzkumná území stanovena i přes nesouhlas obcí, které v tomto "kšeftu" měly získávat peníze. Takový "čistý" obchod, kde peníze vítězí nad přírodním dědictvím a kde pak lidé musí držet huby.
Ač jsem se osobně na základě dostupných INFORMACÍ domníval že to naši starostové věděli minimálně od ledna roku 2019, historie jejich utajených plánů s naší krajinou je mnohem starší. To např. dokládá výroční zpráva SÚRAO (statutárním orgánem SÚRAO je ředitel, kterého jmenuje a odvolává ministr průmyslu a obchodu) za rok 2016. Navíc taková dovolená na Floridě či v Pittsburgu placená jihočeským starostům Správou úložišť radioaktivního odpadu (resp. ČEZ) se asi jen tak neodmítá, že?

Ale zpět k dnešní reakci bývalého ministra Kuby na otázku jedné z aktivistek proti plánované lokalitě JANOCH:
"Zajímalo by mě, jak se stavíte ke stavbě úložiště jaderného odpadu Janoch v lokoalitě mezi Purkarcem, Vltavou, Býšovem, Temelínem, Novou Vsí. V lokalitě obrovské zásobárny podzemních vod a zdravých lesů, v těsné blízkosti Vltavy co by kamenem dohodil od Hluboké a Českých Budějovic."

Věříte této jeho "neutrální" odpovědi, když znáte dřívější souvislosti?



A trochu té historie.
Přežije statek, nebo dají starostové zelenou partičce SÚRAO?!! 



Vláda pod vedením premiéra Petra Nečase (ODS) trvala od července 2010 (kdy ji jmenoval prezident republiky Václav Klaus ex-ODS) do 17. června 2013. Tedy do data slavné demise Petra Nečase, způsobené kauzou jeho milované Jany Nagyové. To jak se tahle pro mě absolutní nula chovala k premiérovi naší země, určitě znáte z legendárních odposlechů.



Jana Nagyová:

"Na chlapa si hraj někde jinde, ne přede mnou. Všude se za mě stydíš, vole. Lítám jako kráva. Ty jsi normální primitiv, vole. Nebudu ti dělat poskoka. Nebereš mě jako partnera, šikanuješ mě. Doma držíš hubu a krok, vole. To je vidět, kdo tam nosí kalhoty."



Petr Nečas:

"Jaňulko, prosím tě, já nemám sílu se hádat, já jsem úplně grogy."



Petra Nečasová:

"Já tady kvůli tobě nasazuju krk, nasazuju všechno! Já chci partnera, já nechci šéfa!"



Petr Nečas:

"Vždyť já nechci být šéf, já už toho taky mám plné zuby."



Žádné komentáře:

Okomentovat