HK

HK

středa 8. dubna 2020

Dnešní zkušenost s údajným "měšťákem"


Parkoviště před hlubockým hřbitovem u zámeckého parku je vyhrazeno pouze návštěvníkům hřbitova, a to ještě na omezenou dobu 30 minut. Takže ideální místo pro pokutování městské policie. A právě dnes zde zaparkoval pohledný mladý pár, který ale rozhodně nemířil na místo posledního odpočinku. Velmi rád jsem dvojici informoval o lovecké sezóně zdejší MP (spadající pod údajného kmotra za ODS a zároveň místostarostu Pavla Dlouhého), která zde velice ráda číhá na turisty, čímž doplňuje předepsanou roční povinnost vybrat na pokutách 800 tis. Kč. Překvapivě se mi ale dostalo od mladého pána zarážející odpovědi: "Já jsem taky měšťák" a v klidu pokračoval obdivovat krásy zámeckého parku, velikonočně doplněného o 1 metr vysoké betonové kraslice naší zastupitelky pí. Chromé, které zde budou strašit ještě v létě. Já se pohotově za své vtírání omluvil a šel raději bez pokuty domů.

Tohle není mapka velikonoční stezky za obřími kraslicemi, ale mapka za obřími .... , resp. záhadný HLUBOCKÝ TROJÚHELNÍK


Více o partě hlubocké ZDE, celý článek pak TADY.

Miloš Balák, někdejší šéf akciovky Lesy Hluboká nad Vltavou, která zmizela kdesi na panamských ostrovech, nedá na Hlubokou zapomenout. Vono kámošit se s jedním z největších kmotrů z ODS, na to se asi nedá fakt zapomenout 🤣🦌


Žádné komentáře:

Okomentovat