HK

HK

středa 11. prosince 2019

Tip na vánoční dárek: Jaroslav Kmenta - Rudý Zeman


Pokud ještě hledáte nějaký ten vánoční dárek, pak doporučuji novou knihu novináře Jaroslava Kmenty s názvem RUDÝ ZEMAN. A pokud budete mít jednu navíc, tak ji můžete zaslat na hlubockou radnici soudruhům ódeesákům, kteří RUDÉHO ZEMANA volili a s jeho volbou radili i dalším spolubčanům, z nichž někteří už dokonce obdivují křivohubou TRIKOLÓRU synátora RUDÉHO KLAUSE staršího. A komu nedělá dobře četba, jistě rád zhlédne nový Zachariášův TV seriál BEZ VĚDOMÍ (HBO). Ač jde o "smyšlené" události a osoby, některá známá jména si hravě dosadíte.

***

RUDÝ ZEMAN je investigativní portrét prezidenta Miloše Zemana, ve kterém autor hledá odpověď na otázku, kdo stál za financováním jeho předvolební kampaně. Přináší nové informace a souvislosti o lidech z jeho blízkého okolí a důkladně rozebírá také to, komu a proč se Miloš Zeman mstí. RUDÝ ZEMAN vykresluje současnou politickou atmosféru, ve které jde nejen o vliv a moc, ale také o peníze a paktování s politiky napříč spektrem politických stran. Takže mimo nezůstává ani jeho hluboká minulost a vztah s oligarchou Andrejem Babišem.


S rudými bratry na věčné časy a nikdy jinak


Křivá TRIKOLÓRA



Greta Thunberg se podle časopisu Time stala osobností roku 2019. To si zase slizáci asi cíknou do gatí.


2 komentáře:

  1. Jako na filmy se tak často nedívám, ale tyto tipy opravdu dávají smysl. To já bych vám zase doporučila obšťastnit manželku koupí nové peněženky. Můj milý mi ji kupoval na narozeniny v listopadu a při nákupu kapra jsem již penízky vytahovala z nové. Prodavač mi ji pochválil, takže mám velkou radost.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den. Je tu někdo z Prahy, kdo má zkušenosti s letem balonem?

    OdpovědětVymazat