|
O tom kdo stojí za dezinformační kampaní Jihočeského
kraje “Poslední šance pro Šumavu - Konec Šumavy” vypovídá uvedený snímek.
Osobně si dovolím tvrdit, že jde o druhé kolo manipulativní kampaně “KŮROVCOVÁ KALAMITA
TISÍCILETÍ”, kterou společně s PR agenturou Bison & Rose vymysleli
jihočeští ódeesáci se samolepkami hlubockého sdružení “Zachraňme Šumavu”. 🦌🦌🐙🐙
|
|
Pokus č.6 - Jen jsem zvědav, kdy tito hrdinové a ochránci Šumavy zveřejní svůj drsně nátlakový dopis adresovaný starostům dotčených obcí před hlasovánícm Rady NP o zonaci.
|
|
Celý článek naleznete ZDE |
|
Pokud může Jihočeský kraj tvrdit, že jde o mrtvou krajinu, pak já zde vidím koupati se paní hejtmanku s nějakým hrochem, či co to je. |
|
Opoziční Piráti se jasně postavili proti dezinformační kampani současného vedení Jihočeského kraje. Otázkou zůstává, proč tak neučinila i další opoziční strana ODS. Odpovědi naleznete níže (obr. č. 1, obr. č. 2) |
|
Obr. č. 1 |
|
Obr. č. 2 |
Žádné komentáře:
Okomentovat