Od 27. května běží na rádiích pod
společností Media Marketing Services spot, ve kterém herečka Bára
Štěpánová varuje posluchače před Babišovou řepkou a apeluje
na ně, aby se zamysleli nad jeho byznysem. Ve stejném duchu začíná
plnit poštovní schránky nyní také osmistránková tiskovina
„Žlutá republika“, kde si hereččina slova můžete navíc i
přečíst. Jen by mě zajímalo, zda-li spoluzakladatelka „Spolku
pro zachování demokracie v ČR“ Bára Barabáš Štěpánová
neskočila na lep chlapcům z ODS, jejichž „praktiky“ ex-estébák
Babiš zneužil k ovládnutí i jich samých. A tak doufám, že se
tentoktát (a rád) mýlím, a zmiňovaný spolek nevymysleli právě
oni. Protože pak by "Žlutou republiku" mohl brzy nahradit plátek "Modrá republika".
„Smrdí vám řepka? Jemu voní. Vy
máte sice dražší naftu, ale on má na řepku dotace. Vy máte
alergickou rýmu, ale on sám sobě dodává osiva, hnojiva a řepku
i zpracovává. Vy musíte kupovat zeleninu z dovozu, ale on má z
řepky miliony tržeb. To vše až do roku 2020. Vidíte žlutě?
Sorry jako.“
Šestero SPZD
1. Rozvoj a podpora aktivit směřujících
k propagaci a ochraně hodnot parlamentní demokracie a svobodné
společnosti v České republice
2. Realizace aktivit, programů, osvěty
a dalších činností k propagaci a ochraně hodnot parlamentní
demokracie a svobodné společnosti v České republice
3. Aktivity podpora a rozvoj svobodné
občanské společnosti
4. Rozvoj a podpora činností k
zachování principů a hodnot právního státu
5. Osvěta občanů ve shora uvedených
oblastech
6. Další aktivity směřující k
uspokojování a ochraně shora uvedených zájmů
Žádné komentáře:
Okomentovat