HK

HK

neděle 31. ledna 2016

Veletrh nejen pro fanatiky, ale i "zcela normální" lidi z vašeho okolí, toužících po nové konvičce

Někde mezi primitivní subkulturou EMPTY-HEAD a současnou hlavou státu jménem Česká republika, se zrodil dnešní příběh, který mi zaslal jistý Josef Tomáš:

***To, že česká společnost nesnáší cikány a muslimy, tak na to už jsem si zvyknul. Ale dnešek mě utvrdil v tom, že tato omezená nenavist vůči vybraným skupinám může vést k nenávisti obecně. Jakožto pedagogický pracovník jsem dnes vyjel se skupinou žáků do aquasvěta. Museli jsme přestupovat z vlaku do vlaku a všude kam jsme šli, tak jsme naráželi na nenávistné pohledy vůči skupině BÍLÝCH dětí. Neobešlo se to i bez slovního napadení, kdy lidé nesmyslně argumetovali a řvali na děti, že jsou to nevychovaní spratci a že neumějí být potichu. Já se jim snažil vysvětlit, že jsou to děti a že nic špatného nedělají, že si normálně mezi sebou povídají, ale paní mě propodla nenávistným pohledem a odešla pryč. Stejná scéna se opakovala v druhém vlaku s jistým pánem, který nenávistně kopnul do dveří se slovy, že jde pryč s kupé, protože ,, ty parchanty nemůže cítit, že má jenom jedny nervy,,. A na peroně, kdy jsme čekali na vlak jistá paní napadla slovně mou kolegyni, že si má hlídat děti, že běhají kolem lavičky. Je mi z toho všeho smutno.***

S ohledem na rostoucí nenávistnou vlnu, spojenou mj. s prokremelskou propagandou, ještě přidávám video-pozvánku na veletrh pro fanatiky a dva zelený mimozemšťany (tak jsme říkali oblíbeným dvojčatům v jedné nejmenované psychiatrické nemocnici), co to tady daj prej do cajku. Naprosto opačný názor ale sdílejí třeba řečtí fotbalisté (video úplně dole), a to přímo během zápasu. Máme stále se co učit!!
 

Ten druhej zleva bude v říjnu lídrem týhle partaje v jižních Čechách

Žádné komentáře:

Okomentovat